تجهیزات آشپزخانه صنعتی _ تجهیزات تالار _ استیل صدف
تجهیزات آشپزخانه تالار
فوریه 28, 2020
تجهیزات آشپزخانه صنعتی | نکات مهم در نگهداری تجهیزات آشپزخانه های صنعتی | استیل صدف
نکات مهم در نگهداری تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و محیط آن
ژوئن 16, 2020

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات صنعتی دست دوم | استیل صدف

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات صنعتی دست دوم | استیل صدف steelsadaf

تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم

خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم

 

فروش تجهیزات آشپزخانه دست دوم

گروه استیل صدف تمام تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از نوع دست دوم را در انبار خود موجود دارد، حتی بسیاری از تجهیزات آشپزخانه صنعتی خارجی که امروزه کمتر وارد بازار می شود و یا اصلا دیگر وارد بازار نمی شود، را دارد.

خرید تجهیزات آشپزخانه دست دوم

بسیاری از فست فود داران و رستوران داران بدلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به جمع کردن فست فود و رستوران خود شده اند، به این منظور تیم استیل صدف آماده خرید تمام تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما با قیمت مناسب و یا در فروش تجهیزات با شما همکاری لازم را به عمل بیاورد.

بسیاری از افرادی که کسب و کاری را آغاز می کنند در کنار آن ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود را نیز خریداری می کنند و در طی مدت زمان خاصی به این نتیجه می رسند که پلن کاری خود را به درستی نچیده اند و بسیاری از این موارد با نداشتن بیزینس پلن مناسب موفقیت چندانی کسب نمی کنند و از ادامه آن باز می مانند . در نهایت این دسته از کارآفرینان ناچارند فعالیت خود را رها کنند و تجهیزات خود را به عنوان کالای دست دوم و یا کارکرده به بازار عرضه کنند.تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیز شامل این دسته از کالا ها بوده که کارآفرین مربوطه به علت نداشتن تجربه به هر عنوان ، و عدم مشاوره صحیح ، اقدام به فروش تجهیزات خود می نماید.

بسیاری از دوستان عزیزی که برای بار اول تصمیم به راه اندازی رستوران، فست فود و یا کافی شاپ و… می گیرند در ابتدا همیشه با این سوال مواجه می شوند که با صرف هزینه کمتر و خرید تجهیزات ارزانتر و یا دست دوم در مقایسه با تجهیزات نو وگرانتر پول بیشتری برای بقیه قسمت ها هزینه کنند. این طرز فکر هم می تواند درست باشد هم اشتباه.

طرز فکر درست بدین معنی است که ما بدانیم باید از کجا خرید کنیم! که علاوه بر دست دوم بودن آن تجهیزات، گارانتی کردن تجهیزات را نیز توسط فروشنده مطمعن شویم.ولی اگر ما این تجهیزات دست دوم را از فروشگاه یا سایت یا دست فروشی که امروزه در دنیای روز مد شده اند که محل ثابتی به نام فروشگاه یا شرکت خود ندارند، خرید کنیم.آنگاه اگر این تجهیزات دست دوم ما بعد از چند روز استفاده به مشکل بخورد دیگر چاره ای جز اینکه تجهیزات را به نمایندگی یا تعمیر کار تجهیزات آشپزخانه صنعتی بدهیم تا تجهیزات دست دوم ما را مجدد با هزینه دیگری برایمان درست کنند.که این را می توان همان طرز فکر اشتباه دانست.

گروه صنایع استیل صدف علاوه بر اینکه تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستوران، فست فود، تالار ، هتل و… می باشد در کنار آن عرضه کننده و تأمین کننده تمام تجهیزات دست دوم آشپزخانه صنعتی می باشد که تمام این تجهیزات دست دوم توسط کارشناسان باتجربه صنایع استیل صدف بررسی و کارشناسی می شود تا گروه استیل صدف حتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی دست دوم خود را نیز با کیفیت بالا و با قیمت کمتر در حد نو در اختیار مشتریان قرار دهد.

از طرف دیگر ارزان یا گران بودن و یا نو ودست دوم بودن تجهیزات آشپزخانه صنعتی ملاکی برای انتخاب تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه رستوران، فست فود یا هتل و… نمی باشد بلکه تناسب قیمت با کارایی دستگاه عامل اصلی برای انتخاب آن و در حقیقت به قیمت بودن محصول مورد نیاز ، کلید نهایی برای سرمایه گذاری هدفمند و سود آور می باشد مسلما برای دست یابی به یک سود خوب ومطمئن طی سالیان دراز در ابتدا انجام یک طراحی متناسب با منو و اندازه آشپزخانه و تعداد پرس مورد نظر غذا در هر وعده و در مرحله بعد شناسایی لیست تجهیزات مورد نیاز از قدم های اصلی و ضروری در این زمینه می باشد.

گروه استیل صدف لیستی از تجهیزات آشپزخانه دست دومی را که خرید و فروش می کند را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهد:

– تجهیزات دست دوم فست فود

– تجهیزات دست دوم رستوران

تجهیزات آشپزخانه فست فود دست دوم

تجهیزات آشپزخانه رستوران دست دوم

تجهیزات کافی شاپ دست دوم

دستگاه هنی پنی دست دوم

– دستگاه سرخ کن بروستر دست دوم

دستگاه مرینیتور دست دوم

سرخ کن دین دست دوم

میز بردینگ دست دوم

– خمیرگیر فیمار دست دوم

– خمیرگیر GGF دست دوم

خمیر پهن کن دست دوم

یخچال کبابی دست دوم

تاپینگ دست دوم

دستگاه دیسپلی دست دوم

– فر لینکن مدل 1154 دست دوم

– فر لینکن مدل 1456 دست دوم

– فر مستر صندوقی دست دوم

بلندر کاور دار دست دوم

– فر پیتزا دست دوم

– توستر نان دست دوم

و بسیاری از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی دست دوم دیگر را که شما مشریان عزیز نیازمند هستین را گروه استیل صدف به منظور رفاه و راحتی شما تأمین می نماید.

 

تجهیزات دست دوم فست فود

همچنین برای ارتباط با ما می توانید با شماره های ذیل در تماس باشید:

دفتر فروش : 02165606509

کارشناس فروش : 09126729223-09125244690

و همچنین می توانید در فضای مجازی ما را در تلگرام و اینستاگرام نیز دنبال نمایید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *